Wednesday, April 29, 2015

Tawaran Menyambung Pengajian Di Peringkat Sarjana Pentadbiran Perniagaan (Pengurusan Kejuruteraan) Bagi Kemasukan Oktober Sesi Akademik 2015/2016 (Terbuka Kepada Pelajar UniMAP Tahun Akhir Sahaja)


Assalamualaikum, Salam 1 Malaysia dan Salam UniMAP Dekat Di Hati, 

KEPADA SEMUA PELAJAR IJAZAH SARJANA MUDA (TAHUN AKHIR) UniMAP 

TAWARAN MENYAMBUNG PENGAJIAN DI PERINGKAT SARJANA PENTADBIRAN PERNIAGAAN (PENGURUSAN KEJURUTERAAN) BAGI KEMASUKAN OKTOBER SESI AKADEMIK 2015/2016 [TERBUKA KEPADA PELAJAR UniMAP TAHUN AKHIR SAHAJA]

Dengan segala hormatnya perkara di atas adalah dirujuk.

2.        Sukacita dimaklumkan bahawa permohonan adalah terbuka kepada pelajar-pelajar tahun akhir dari semua Program Pengajian Ijazah Sarjana Muda Kejuruteraan DAN Program Pengajian Ijazah Sarjana Muda Perniagaan (Keusahawanan Kejuruteraan) di UniMAP untuk menyambung pengajian ke Program Ijazah Sarjana Pentadbiran Perniagaan (Pengurusan Kejuruteraan) bagi Kemasukan Oktober Sesi Akademik 2015/2016.

3.        Semua calon yang berminat boleh mula memohon sekarang sehingga 4hb September 2015. Syarat kemasukan adalah memperolehi sekurang-kurangnya CGPA 2.5 dan ke atas, bagi keputusan peperiksaan terkini Julai 2015. 

4.        Sumber kewangan yang mudah boleh dimohon melalui tajaan KPT Mybrain15 – Mymaster dan PTPTN bagi calon-calon pelajar yang berminat untuk mengikuti program pengajian ini. Sila dapatkan dokumen yang TERKINI berhubung Borang Permohonan, Borang Pengadil dan Struktur Yuran MBA dari Laman Web Pusat Pengajian Siswazah UniMAP. 

5.        Permohonan yang lengkap boleh diserahkan terus ke Pusat Pengajian Siswazah, UniMAP. Sekiranya terdapat sebarang pertanyaan, sila dihubungi Dr. Ummi Naiemah Saraih 049797715 atau Cik Hafizah Abdul Rahim 049797719.

Sekian, harap maklum. 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...