Wednesday, January 15, 2014

Salam Maulidur Rasul 1435 H



Bismillahirrahmanirrahim,

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh,

Sesungguhnya Kelahiran Baginda Rasulullah SAW Merupakan Satu Detik Istimewa Yang Amat Bermakna Buat Umat Islam Di Seluruh Dunia.. Maka Pada 12 Rabiulawal 1435 Hijriah Bersamaan Dengan 14 Januari 2014 Masihi, Sekali Lagi Kita Meraikan Sambutan Yang Penuh Barakah Ini.. 

Rasulullah SAW Merupakan Pemimpin Terunggul Ummah Yang Begitu Menyayangi Umatnya Sehingga Ke Hari Terakhir Kewafatan Baginda Di Dunia Dan Rasulullah SAW Meninggalkan Al-Quran Dan As Sunnah Sebagai Petunjuk Kehidupan Manusia Sepanjang Zaman..

Sempena Menyambut Maulidur Rasul 1435 H, Marilah Kita Perbanyakkan Selawat Dan Salam Kepada Baginda Rasullullah SAW Sebagai Tanda Kasih Dan Sayang Kita Terhadap Baginda.. Sesungguhya Rasulullah SAW Merupakan Insan Yang Paling Unggul Dan Hebat, Maka Kita Juga Perlu Menjadi Umat Yang Hebat Dan Berjuang Mencapai Hasanah Di Dunia Dan Di Akhirat, Sebagaimana Yang Di Amanahkan Oleh Rasulullah SAW.. Insya-Allah..

#Ya Allah, Tuhan Sekalian Alam, Kurniakanlah Kedudukan Yang Tinggi Dan Terpuji Yang Engkau Telah Janjikan Kepada Junjungan Besar Nabi Muhammad SAW.. Amin.. 

Salam Maulidur Rasul 1435 H Dari Seluruh Warga Perpustakaan Tuanku Syed Faizuddin Putra, 
Universiti Malaysia Perlis 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...