Tuesday, April 26, 2011

Pinjaman Jangka Panjang Bahan Perpustakaan

Assalamualaikum dan salam sejahtera,

MAKLUMAN PINJAMAN JANGKA PANJANG BAHAN PERPUSTAKAAN

Dengan hormatnya perkara di atas adalah dirujuk.

Bersempena dengan cuti semester yang akan bermula pada 16 Mei 2011 ini, pihak Perpustakaan akan memberi kemudahan Pinjaman Jangka Panjang kepada semua pelajar UniMAP bermula 26 April 2011.

Sehubungan itu, proses Pinjaman Jangka Panjang hendaklah dilakukan di Kaunter Perkhidmatan Akses, Perpustakaan. Tarikh pemulangan untuk pinjaman ini adalah seperti butiran berikut;

i. 20 Jun 2011 (Pelajar Diploma)
ii. 19 September 2011 (Pejajar Ijazah)

Untuk makluman, setiap pelajar hanya dibenarkan meminjam sebanyak 2 naskhah sahaja untuk tempoh jangka panjang dan selebihnya adalah mengikut tempoh biasa iaitu selama 2 minggu.

Sekian, terima kasih.


Royifazulmaldy Bin Zakaria (Roy) Jawatankuasa Promosi Perkhidmatan, Sumber Dan Perkhidmatan Perpustakaan

2 comments:

  1. Berikut adalah solusi terbaik untuk kebebasan finansial, membuat Anda 2017 tahun sukses dengan mengunjungi layanan pinjaman morgan christian di mana Anda bisa mendapatkan pinjaman untuk memulai bisnis impian Anda tanpa stres dan mendapatkan pinjaman Anda disetujui dalam waktu satu minggu .. Apakah Anda mencari pinjaman? Atau anda telah menolak pinjaman oleh bank atau lembaga keuangan untuk satu atau lebih alasan? Anda memiliki tempat yang tepat untuk solusi pinjaman Anda di sini! Kami memberikan pinjaman kepada perusahaan dan individu pada tingkat bunga rendah dan terjangkau dari 2%. Silahkan hubungi kami melalui e-mail hari ini melalui christianmorganloanservices@gmail.com

    DATA PEMOHON:

    1) Nama Lengkap:
    2) Negara:
    3) Alamat:
    4) Negara:
    5) Sex:
    6) Status Pernikahan:
    7) Bekerja:
    8) Nomor Telepon:
    9) Posisi di tempat kerja:
    10) Pendapatan Bulanan:
    11) Jumlah Pinjaman Dibutuhkan:
    12) Durasi Pinjaman:
    13) Pinjaman Bunga:
    14) Agama:
    15) Apakah Anda sudah menerapkan sebelumnya;
    16) Tanggal lahir;

    Terima kasih,
    Mrs Christian

    ReplyDelete
  2. PERHATIAN:

    Apakah Anda sangat menginginkan pinjaman tapi bank Anda tidak akan meminjamkan sesuatu karena Anda memiliki nilai kredit rendah?

    Kemudian mengajukan pinjaman uang cepat hari ini dari kami, Anda dapat yakin bahwa setiap informasi yang Anda kirimkan 100% aman dan aman bersama kami dan diteruskan ke salah satu kreditur kami melalui email: tracybanksloanfirm@gmail.com.

    Selama Anda berusia 18 atau lebih, saat ini bekerja dengan penghasilan tetap, Anda seharusnya tidak memiliki masalah dalam penerapannya.

    Terapkan sekarang!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...