Tuesday, December 29, 2009

Wajah Baru Ruang Santai Perpustakaan Dan Ruang Diskusi






Perpustakaan UniMAP menggunakan sepenuhya ruang yang ada demi keselesaan pengguna Perpustakaan. Kini Ruang Santai Perpustakaan Tingkat Dua Bangunan KWSP, Kangar telah berwajah baru dengan bertemakan warna oren dan Bilik Diskusi bertemakan warna merah. Idea dan konsep pengubahsuaian ruang ini merupakan salah satu projek yang terkini untuk menarik minat warga kampus UniMAP berkunjung ke Perpustakaan. Kunjungilah hari ini..
Royifazulmaldy Bin Zakaria (Roy)
Unit Perkhidmatan Akses (UPA)

5 comments:

  1. hai ..tahniah diatas pembukaan the library uniMAP semalam...saya adira....dari perpustakaan negeri pulau pinang...kita boleh kongsi pengalaman atau pendapat sbb saya pembantu perpustakaan disini...jomlah join blog saya di www.sungaidua-library.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Terima kasih sy ucapkan kepada adira kerana sudi mengucapkan tahniah diatas pembukaan mini Library kami dan melayari laman blog Perpustakaan UniMAP. Insyaallah dengan perkongsian ilmu Perpustakaan akan lebih memajukan kita semua.

    ReplyDelete
  3. Tahniah... Cantik deco kat Perpustakaan UniMAP ni. Bermacam cara untuk menggalakkan students dan staf datang ke perpustakaan ye. beruntung students sekarang macam2 kemudahan disediakan untuk mereka.

    ReplyDelete
  4. T,kasih sy ucapkan kpd anda.. Perpustakaan sentiasa mengenalpasti cara-cara untuk menarik minat pengguna supaya hadir ke Perpustakaan. Memang tidak dinafikan Perpustakaan kini sudah berubah wajah dan pelbagai perkhidmatan yang disediakan dan tidak seperti dulu lg. Seiring dengan peredaran masa kini.. Kunjungilah Perpustakaan UniMAP..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...