Monday, September 8, 2014

Slip Peperiksaan Semester Pertama Sidang Akademik 2014/2015 Pelajar Program Diploma Kejuruteraan

Assalamualaikum dan Salam 1Malaysia,

Y. Bhg. Datuk/Dato'/Prof./Prof. Madya/Dr./Ir./Tuan/Puan/En./Cik,

Kepada : Semua Pelajar Diploma Universiti Malaysia Perlis

SLIP PEPERIKSAAN SEMESTER PERTAMA SIDANG AKADEMIK 2014/2015 PELAJAR PROGRAM DIPLOMA KEJURUTERAAN

Dengan segala hormatnya saya diarah merujuk kepada perkara yang tersebut di atas.

2. Adalah dimaklumkan bahawa slip peperiksaan boleh dicetak terus di dalam Portal masing-masing melalui link Online Student Information yang terdapat pada Single Sign-On di dalam Portal Pelajar atau terus ke alamat laman sesawang Online Student Information iaitu http://osi.unimap.edu.my/ bermula pada 8 September 2014 (Isnin) sehingga 1 Oktober 2014 (Rabu). Sekiranya terdapat kesilapan pada slip peperiksaan tersebut, sila bawa bersama slip peperiksaan dan slip pendaftaran kursus (sebagai bukti) ke pejabat Unit Peperiksaan & Pengijazahan, Bahagian Pengurusan Akademik, Jabatan Pendaftar, Tingkat 3, Bangunan KWSP, Jalan Bukit Lagi, Kangar, Perlis, untuk tindakan pembetulan. Sebarang pembetulan pendaftaran kursus perlu dilakukan selewat-lewatnya pada 1 Oktober 2014 (Rabu) jam 5.10 petang.

3. Pihak kami ingin mengingatkan kepada semua pelajar sekiranya gagal membawa bersama slip peperiksaan semasa hari peperiksaan, pelajar-pelajar tidak dibenarkan memasuki dewan peperiksaan. Selain dari itu, pelajar-pelajar yang masih gagal menjelaskan yuran pengajian akan dihalang daripada mengakses menu Slip Peperiksaan Semasa/SEO sehingga pelajar-pelajar menyelesaikan yuran pengajian masing-masing.

4. Sebarang masalah berkaitan pengaktifan aplikasi oleh pelajar, bolehlah berhubung terus dengan ICT Helpdesk di talian 04-979 8494/8109 atau emel kepada helpdesk@unimap.edu.my

Sekian, terima kasih.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...